Makseviis

Pärast tellimuse vormistamist valige makseviis:

1. Paysera (Visa, MasterCard, Maestro, Internetinė bankininkystė)

2. Maksa pangalingi kaudu.

3. Cash On Delivery – maksa tellimuse kättesaamisel (teenustasu 1 euro)

4. Arve alusel. Arve saamiseks kirjuta meile.


Boonused määratakse toote ostmisel järgmistel tingimustel:


1. Ostja on registreeritud ja volitatud tellimuse esitamise ajal poe isiklikus kontol.

2. Registreerimata ja volitamata kasutajate tellimused, samuti tellimused telefoni, e-posti või muude vahendite abil - Boonuspunkte ei anna.

3. Kaupade eest saadavate boonuste arv (5% hinnast) on näidatud veebisaidil kaubaartiklite hinna kõrval. Kogunenud boonuste kogusumma leiab Teie kontolt.

4. Boonusprogramm on saadaval ainult füüsilisele isikule. Juriidilised isikud ei saa tellimuste eest boonustega maksta.

5. Võib juhtuda, et punkte ei saadeta (meie omal äranägemisel), kui kaup on ostetud mõne muu kampaania ajal. 

6. Boonused on arvutatud ja kättesaadavad kasutamiseks pärast makse kinnitamist ja tellimuse saatmist kliendile (tellimus on saadetud ja täielikult tasutud).

7. Tellimused, mida makstakse boonustega, ei anna boonuseid juurde.

8. Boonuspunkti tähendus on 1 punkt = 1 EUR

9. Kauba tagastamisel debiteeritakse selle toote eest kogunenud boonused ja neid ei tagastata.

10. Kogunenud boonustega võib maksta kuni 83% kaupade väärtusest.

11. Boonustega tasuda on võimalik juhul kui on kogunenud vähemalt 21 boonuspunkti või üle selle.

12. Boonuspunkte antakse ainult kaupade ostmise eest. Boonuspunkte ei anta transpordikulude, ülekannete ja muude teenuste eest.

13. Boonuste arvu kinnitatud tellimuses ei ole võimalik muuta.

14. Kogunenud boonustega ei saa kinkekaartide eest maksta.

15. Ettevõttel on ühepoolne õigus boonuste arvu muuta või need maha kirjutada, kui kahtlustatakse, et klient tellib kaupu (töid, teenuseid) äritegevusega seotud vajadusteks.

16. Pakkumine ei ole avalik.

17. Punktidel ei ole sularaha väljendeid ja nad ei anna õigust saada neid raha ekvivalendina.

18. Pärast tellimuse vormistamist ja tellimuse eest tasumist kantakse boonuspunktid kliendi kontole 3 tööpäeva jooksul.

19. Ettevõttel on õigus ühepoolselt muuta boonuspunktide kogust ja kanda kliendi kontolt maha 8 boonuspunkti, kui klient ei võtnud kättetoimetamise päeval kullerilt pakki vastu ning selle tulemusel lükati tarne üle teisele päevale või teisele aadressile.

20. Ettevõttel on õigus "boonuspunkte" ühepoolselt maha kanda.